Schiphol Real Estate - 4 november 2014

Schiphol is net een stad. Een Airport City met 64.000 bewoners. Daarmee bedoelen we

de mensen die bij de ruim 500 bedrijven op Schiphol werken. Hoe kun je deze mensen en bedrijven verbinden waardoor ze nog meer profijt van hun werkomgeving hebben?

Het antwoord is SPOT, de Schiphol community.

Plezierig en gemakkelijk werken

Centraal in de nieuwe Schiphol community staat een online platform. “Je kunt het platform misschien het beste uitleggen als een online ontmoetingspunt specifiek voor de Schiphollocatie.

We willen werkplezier en gemak verhogen door de interactie tussen ‘bewoners’ van Schiphol”, vertelt Annick Oosterlee, Community Manager bij Schiphol Real Estate. “Naast de gebouwen en het gebied staan de bewoners centraal. Schiphol wil hen aansporen om gebruik te maken van hun werkomgeving en daarom de interactie met mensen van andere bedrijven op te zoeken”.

 

Interactief platform brengt werknemers en bedrijven op Schiphol bij elkaar

 

Nieuws en evenementen delen

“SPOT wordt een plek waar je leest over dat nieuwe

koffietentje dat net is geopend. De plek waar je mensen ontmoet

met wie je ’s ochtends in de bus zit. Het platform waar netwerkbijeenkomsten worden aangekondigd. En het platform waar je eenvoudig het aanbod van winkels, horeca, sport, kinderopvang en gezondheidzorg kunt vinden. SPOT Schiphol geeft de werklocatie Schiphol een gezicht en maakt het persoonlijker. Medewerkers kunnen elkaar inspireren door het plaatsen van of te reageren op nieuws en evenementen.

 

Januari online

SPOT is in januari online. Vanaf dat moment is het mogelijk om een account aan te maken.

Maar iedereen kan nu al meedenken over hoe het platform er uit moet gaan zien.

Zij kunnen contact opnemen met oosterlee_a@schiphol.nl.

Volg SPOT op www.twitter.com/SPOTschiphol.

Deel dit artikel: